Haal meer uit je beurs
Prolock
Prolock biedt haar klanten een innovatieve, duurzame en kostenefficiƫnte oplossing voor de bescherming van oevers, dijken en watergangen. Als producent van hoogwaardig kunststof wil Prolock haar klanten blijven verassen en behouden. Naast een goed product is een goede relatie met de klant onmisbaar om klantloyaliteit op te bouwen. Lees hieronder meer over de aanleiding, onze aanpak en het resultaat van het opbouwen van klantloyaliteit bij Prolock.
Het belang van een klantrelatie
Prolock biedt haar klanten producten en service van hoge kwaliteit, wat resulteert in veel tevreden klanten. Een tevreden klant is voor ieder bedrijf goud waard en ze zijn het gezicht van je bedrijf wanneer ze als ambassadeur positieve verhalen over je vertellen. Het versterken van de klantrelatie is daarom ontzettend belangrijk. De grote vraag is: hoe versterk je de klantrelatie met je ambassadeurs? Hier zijn meerdere manieren voor, bij Prolock hebben we gebruik gemaakt van beurzen.
Maak het persoonlijk
Prolock staat meerdere keren per jaar op een beurs om hun innovatieve oplossingen te presenteren. Een beurs is een goed moment om je oplossing onder de aandacht te brengen bij het publiek, maar ook om in gesprek te gaan met je ambassadeurs. Door het bijhouden van het klantenbestand en slimme segmentatie konden we de ambassadeurs van Prolock gemakkelijk persoonlijk uitnodigen via een e-mail. Met een druk op de knop konden de ambassadeurs toegang aanvragen voor de beurs en ontvingen ze van ons e-mails met praktische informatie over de beurs en meer informatie over de toepassingen van Prolock.
Een succesvolle beurs
Het persoonlijk uitnodigen van de ambassadeurs resulteerde in veel aanmeldingen voor een bezoek aan de Prolock beurs stand. Doordat we de praktische informatie via geautomatiseerde e-mails naar de aangemelde ambassadeurs hebben gestuurd wisten deze Prolock gemakkelijk te vinden op de beurs. De accountmanagers hadden het druk op de beurs, ze hadden de hele dag kwalitatieve gesprekken en konden vervolgtrajecten bespreken met klanten.
De beurs was een mooie kans voor Prolock om in gesprek te gaan met haar ambassadeurs en de klantrelatie te versterken. Hierdoor zullen ze aan Prolock blijven denken bij nieuwe projecten!
Nieuwsgierig geworden?
Benieuwd hoe klantloyaliteit jouw onderneming kan helpen? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag!